Помощ
Трябва ли да се регистрирам, за да ползвам NOVA PLAY?
Регистрация на профил и заплащане на абонамент не са необходими, за да гледате наличното съдържание на сайта https://play.nova.bg/ и в приложението NOVA PLAY.
На какви устройства мога да гледам NOVA PLAY?
NOVA PLAY е достъпна на Android смартфони и таблети с версия на операционната система 6 или по-висока; на iPhone и iPad устройства с iOS версия на операционната система 12 или по-висока; на компютър с уеб браузърите Google Chrome, Microsoft Internet Explorer и Mozilla Firefox, с версии анонсирани през последните 12 месеца. Може да гледате съдържание и на телевизора си като си свалите Android TV приложението, за смарт телевизори с различна от Android операционна система можете да стриймвате чрез AirPlay или Google Chromecast.
Откъде мога да сваля приложението NOVA PLAY?
Приложението NOVA PLAY за Android смартфони и таблети е налично в Play Store, а тези използващи iPhone и iPad устройства могат да го изтеглят от App Store, приложението за устройства Huawei е налично в Huawei AppGallery. Приложението за смарт телевизори е налично в Google Play Store и EON.
Как да се регистрирам в NOVA PLAY?
Регистрацията в NOVA PLAY е достъпна през уеб браузър на https://play.nova.bg/ или през мобилното приложение. След като създадете своя профил можете да го достъпите и през допълнително устройство, ползвайки същото потребителско име (Email) и парола.
Какви предавания мога да гледам в NOVA PLAY?
Може да гледате нашата собствена продукция и определени предавания, за които имаме мобилни права за излъчване. Причината да нямаме в апликацията всички предавания, които се излъчват в ефир, са ограничения в правилата за ползване по мобилни устройства.
Мога ли да ползвам NOVA PLAY в чужбина?
Ако гледате NOVA PLAY без абонамент част от съдържанието може да бъде достъпно само в определени държави и може да бъде обект на прекъсвания или други ограничения.
Мога ли да гледам NOVA PLAY с ad blocker?
Използването на блокери на реклами, води до спиране на възпроизвеждането на видео съдържанието. Ако желаете да гледате NOVA PLAY без реклама, можете да се абонирате и да гледате избрано съдържание без прекъсване за реклама.
Абонаментен достъп
Какво е включено в Абонаментната услуга NOVA PLAY?
С активен абонамент за NOVA PLAY получавате достъп до избрано съдържание, което гледате без рекламни прекъсвания.
Цялото съдържание на NOVA PLAY ли е достъпно за гледане без реклама?
Избрано съдържание може да се гледа без рекламни прекъсвания. Съдържанието, което не е включено в каталога на услугата и е достъпно за гледане с реклама от абонатите, е маркирано с таг “AD”.
Ако съм абонат на NOVA PLAY мога ли да се възползвам от преносимостта на онлайн абонамента ми?
Да, ако временно пребивавате в държава членка на ЕС или в страните от Европейското икономическо пространство – Исландия, Лихтенщайн и Норвегия, имате пълен достъп до своя NOVA PLAY абонамент - ще ползвате същото съдържание, в същия обхват, със същите функционални възможности на услугата.
Как мога да се абонирам за NOVA PLAY?
Изберете абонаментен пакет и се регистрирайте като потребител на NOVA PLAY. Платете чрез еPay.bg, с Вашата дебитна или кредитна карта или с Вашата Микросметка. През мобилното приложение можете да платите през App Store, Google Play Store, Huawei AppGallery, включително таксата може да се начисли към месечната Ви сметка за мобилни услуги.
Защо абонаментът ми се подновява автоматично? Мога ли да го анулирам?
Според правилата на Google и Apple, абонаментите за услуги се подновяват автоматично, освен ако не се отпишете. Когато анулирате абонамент, ще продължите да имате достъп до съдържанието до края на периода, за който сте таксувани. Абонаментите, заплатени през Epay.bg не се подновяват автоматично.
Техническа информация
Каква интернет връзка е необходима, за да гледам NOVA PLAY?
Достъпът до платформата е възможен през Wi-Fi или мобилна 3G/4G/LTE/5G връзка. Гледането на съдържание, ползвайки 3G/4G LTE/5G връзка, може да генерира допълнителни разходи към сметката ви за мобилен интернет. Ако желаете да ограничите достъпа само до Wi-Fi мрежи, моля изберете съответната опция при пускане на мобилното приложение.
Колко мобилен трафик се изразходва, ако гледам съдържание през мобилен интернет?
Консумираният обем от данни варира в зависимост от качеството на картината. Би могъл да стигне до 2000 MB / час. За да избегнете изчерпване на мобилния Ви пакет данни, можете да ограничите достъпа само до Wi-Fi мрежи. Препоръчваме винаги, когато имате възможност да ползвате Wi-Fi връзка.
Какво е качеството на излъчване?
Качеството на видео стрийма варира според скоростта на Вашата интернет връзка, за да се избегне накъсване и влошаване на картината. При отлична свързаност видео стриймът е достъпен в HD качество (4500 kbps), а при слаба връзка може да се адаптира до 400 kbps.
Видео сигналът често накъсва. На какво се дължи това?
Необходима е стабилна интернет свързаност, която да е минимум 1 Mbit/s (5 Мbit/s за HD качество). Можете да проверите скоростта на Вашата интернет връзка на www.speedtest.net и да се уверите, че тя отговаря на изискването. Сваляне на файлове, браузване и т.н., докато гледате, също може да се отрази на качеството. Проверете минималните изисквания, за да сте сигурни, че услугата ще работи безпроблемно на устройството Ви.
Нищо не се случва, когато стартирам апликацията. Защо?
Проверете дали сте включили достъпа си до интернет и дали имате такъв достъп спрямо абонаментния си план. Ако не сте, се свържете с вашия мобилен оператор. Ако имате достъп и апликацията не се зарежда, рестартирайте апликацията или се свържете с нас.
Проверете дали не сте сложили вашето мобилно устройство на беззвучен режим и увеличете звука с бутоните за контрол.
Защо не виждам новите епизоди?
Възможна причина е, ако страницата е съхранена в кешираните файлове. Страниците се презареждат автоматично, но ако не работи, опитайте да рестартирате апликацията.